Kundeservice
Har du startet en webshop, og ikke de bedste muligheder for at passe den personlige kundetjeneste, så lad dit lagerhotel tage hånd om det! At tage hånd om og passe sin egen kundetjeneste kræver at man altid kan svare en kunde på telefonen eller på email, jo hurtigere en kunde får svar, desto bedre er kundeoplevelsen for kunden – og chancen for positiv omtale er større. Vi på Webshoplageret har mulighed for at tage hånd om din kundetjeneste på alle hverdage, både telefonisk og på mail. Vi kan håndtere din kundetjeneste på Svensk, Dansk, Tysk og Engelsk. Vore medarbejdere har nemt ved at lære og tilpasse sig nye webshop. Du vælger selv telefonnummer/mail, hvordan vi skal svare og hvordan vi skal løse kunders spørgsmål. Nogle giver os adgang til deres system, andre skriver en manual eller findes tilgængelig på email så vores service medarbejdere hurtigt kan svare jeres kunder.
Vi er altså ikke bare en logistik virksomhed som tager hånd om 3pl løsninger, men kan også tage hånd om din kundetjeneste, det letter din hverdag og frigør mere tid til dig som du kan anvende på din hjemmeside eller søgen efter nyde produkter. For flere referencer eller spørgsmål angående vor kundetjeneste service er du varmt velkommen til at kontakte os.